Piesele vestimentare din garderoba unui Specialist de Marketing

19.04.2022
3 min
Piesele vestimentare din garderoba unui Specialist de Marketing

Distribuie

În 2022, Specialistul de Marketing petrece foarte mult timp în fața laptopului, deoarece cele mai multe întâlniri de business le are în mediul online, prin urmare vestimentația acestuia s-a schimbat oarecum în acest an.

Dacă ne referim la specialiștii care lucrează mai mult online, putem să ne gândim la o garderobă diferită de persoanele care merg la birou.

De multe ori, ținuta de business nu este prima alegere atunci când lucrezi de acasă, însă dacă te gândești să mergi într-o cafenea să lucrezi de acolo, ideal este să ții cont și de vestimentație, deoarece aceasta îți oferă starea de care ai nevoie, astfel încât să fii productiv și creativ, pe toată durata zilei.

De asemenea, un Specialist de Marketing trebuie să știe că vestimentația este cartea lui de vizită, de aceea este bine să își aleagă ținuta potrivită rolului pe care îl are în companie.

În unele companii există trasat un cod vestimentar, de aceea și Specialistul de Marketing trebuie să țină cont de acest aspect și să aibă în garderoba sa piesele vestimentare potrivite.

 

Prima dată vorbim  în acest articol, despre garderoba unui specialist de Marketing care lucrează online, unde putem spune că accentul se pune pe partea superioară a corpului. În acest context, apelăm la piese vestimentare office pentru partea superioara a corpului, iar în partea inferioară a corpului putem opta pentru  piese vestimentare confortabile.

 

În continuare, detaliem câteva piese vestimentare pe care le poate avea în garderobă, specialistul de Marketing, atunci când lucrează online, deoarece acesta are ocazia să compună diferite ținute creative:

Sacoul

Sacoul este o piesa vestimentară ideala pentru cei care lucrează într-un mediu corporativ, deoarece este foarte ușor de integrat în garderobă.

Ideal este ca Specialistul de Marketing să aleagă această piesa vestimentară, în funcție de stilul vestimentar, de paleta cromatică și de siluetă.

 

Cămașa

Cămașa albă este o piesă vestimentară pe care o regăsim în garderoba unei persoane din mediul corporativ, însă putem introduce în garderobă și o cămașă colorată, alegând o culoare aferentă paletei noastre de culori, astfel încât apariția online sa fie una remarcabilă, cu ajutorul culorilor potrivite.

Dacă optezi totuși pentru cămașa albă, recomandarea este să alegi o variantă în trend, cu umeri mari sau mâneci bufante.

 

Rochia

De cele mai multe ori găsim în garderoba unei persoane din mediul corporativ, rochia neagră, însă recomandarea mea este să ne îndreptam spre o rochie colorată, alegând culoarea în funcție de paleta noastră cromatică,  în funcție de pigmentație, de culoarea ochilor și de culoarea parului.

 

Pantalonii

În partea inferioară a corpului, atunci când lucrează online, un specialist de Marketing va opta pentru o pereche de pantaloni lejeri, dintr-un material natural, astfel încât în perioada  petrecută în fața laptopului să se simtă confortabil.

 

Accesoriile

Este recomandat să nu uite de accesorii un specialist de Marketing, atunci când lucrează online, deoarece acestea pot da direcția stilistică într-o ținută compusă corect.

Un specialist de Marketing poate opta pentru o pereche de cercei sau un colier masiv, atunci când lucrează online, astfel încât ținuta să iasă în evidență cu ajutorul accesoriilor bine alese.

 

Detaliem în continuare și câteva piese pentru specialistul de Marketing care merge la birou, și nu vrea să piardă mult timp în fața dulapului cu haine dimineața, de aceea el trebuie să aibă în garderobă următoarele piese vestimentare, de la care să pornească în elaborarea ținutelor pentru birou:

 

Costumul

Costumul office este des întâlnit în mediul corporativ, de aceea un specialist de Marketing poate opta pentru această piesă, atunci când nu vrea să dea greș cu ținuta aleasă într-o zi la job. Dacă optezi pentru un sacou cu umeri proeminenți și o pereche de pantaloni cu talie înaltă, sunt convinsă că apariția ta la birou va fi una excepțională.

De asemenea, costumul este o variantă potrivită atunci când facem o alegere vestimentară, deoarece poate fi purtat separat, în două zile distincte, unde alegem fie pantalonii cu o bluză în trend, sau sacoul cu o fustă plisată.

 

Salopeta

Salopeta este o piesă vestimentară statement în garderoba unui specialist de Marketing, deoarece poate pune în evidență stilul creativ al acestei persoane.

Recomandarea unui specialist de imagine este ca specialistul de Marketing să aleagă o varianta aferentă siluetei.

 

Fusta plisată

Fusta plisată este o piesă vestimentară des întâlnită în garderoba unui specialist de Marketing, deoarece este ușor de integrat într-o ținuta office.

 

Rochia office

Rochia office este o piesă vestimentară ideală pentru un specialist de Marketing, însă dacă își alege o culoare potrivită, rezultatul final va fi o apariție remarcabilă la job, unde colegii vor sesiza de fiecare dată ținuta deosebită .

 

Indiferent de varianta de ținută pe care o alegi la locul de muncă, casual sau business, cea potrivită țintește construirea brandului tău personal.

Dacă îți dorești o schimbare de stil în ceea ce privește vestimentația la job, este bine să apelezi la un consultant de imagine în 2022.

 

Vă doresc o primăvară cu stil!

Citește toate articolele despre

Employer branding

Distribuie

Ce-am citit merită:

Ești HR? Află cum să recrutezi eficient!

Hai în clubul angajatorilor cu rată mare de retenție și costuri de recrutare mici.

Vreau să știu

Dorești să-ți faci munca mai ușor?

Noi îți explicăm cum îți poți administra eficient Brandul de Angajator în comunitate.

Află mai multe

Comentarii

0 comentarii

Abonează-te la Newsletter

Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.md