Cum să menții angajații activi în meetingurile online?

10.08.2021
1 min
Cum să menții angajații activi în meetingurile online?

Distribuie

Cu siguranță, cu toții am experimentat la un moment dat starea aceea de oboseală, plictiseală și număratul minutelor până când se termină un meeting online.  

 

Înainte de pandemie, contactul fizic și verbal permitea angajaților să comunice și să se desfășoare mult mai eficient și activ în timpul unei ședințe.  

 

Iată câteva ponturi pentru a obține același efect și în cazul meeting-urilor de pe Zoom/Teams/Skype:  

 

1. Furnizează angajaților cu 1 zi-2 înainte de meeting tema care ar urma să fie abordată, punctele prinncipale ce se doresc a fi discutate,  

 

2. Roagă-I, în funcție de caz, să aibă pregătite câteva idei/întrebări/argumente/sugestii-eventual le poți transmite între 1 și 3 zile, în funcție de numărul participanților și de timpul pe care îl aveți la dispoziție, astfel încât să își poată exprimă fiecare persoană părerea.  

 

3. Pune-le întrebări în mod activ. Creează interacțiuni cu ei, ascultă-i activ, încurajează-i să-și exprime cât mai deschis ideile, motivația din spatele lor și cum s-ar putea aplica acestea și în practică,  

 

4. Creează brainstorming - Notați spusele fiecărui angajat într-un Excel/Power Point sau orice alt tool intern și discutați-le punctual, cerând și opinia celorlalți, observând cum se pot completă ideile, care ar funcționa cel mai bine și de ce, care nu ar funcționa, cel mai bine și de ce, care sunt benficiile pe termen lung și scurt ale acestora și crearea unui plan de acțiune,  

 

5. Fă un rezumat concis și concret cu tot ceea ce s-a discutat, expunând ideile și punctele principale, care sunt următorii pași, dacă ați atins scopul meeting-ului sau dacă mai e nevoie de unul ulterior în completare, iar la final poți întreba dacă mai are cineva ceva de adăugat și eventual și un feedback onest despre atmosfera, așteptări și rezultatul final al meeting-ului (se aplică foarte bine mai ales pentru cele cu angajații din aceeași echipă/departament, unde legăturile sunt ceva mai închegate).  

 

Cum arată, în viziunea ta, un meeting online reușit, eficient și cu scopul final atins?

Citește toate articolele despre

Fara categorie

Distribuie

Ce-am citit merită:

Cum este experiența ta cu angajatorul?

Adaugă evaluare

Creează-ți un CV

Impresionează din prima cu un CV într-un format atractiv

Creează CV

Comentarii

0 comentarii

Abonează-te la Newsletter

Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.md